Klockan är över tolv och jag är inte det minsta trött, vad är det för fel..
Det kanske var för att jag cyklade till och från jobbet som gjorde mig så pigg, favorit i repris imorgon kanske, om det nu inte regnar för då är det så lätt att hoppa in i bilen och köra ner till colorama.

Skulle behöva ta mig in till stan och köpa mig en långklänning eller maxiklänning som det också kallas, hade ju sett ut en men när man jobbar samma tider som stan har öppet hinner man inte in och köpa nå kläder eller gå på stan.. Kan ta det när jag glider upp till ikea i helgen, dm har ju tydligen någon jätterea, springa över gränsen och in i finland när jag lika är där.




Sänder en tanke till er, ni som fått det hemska beskedet, ni som sitter och väntar nu efter operationen. Jag tänker på er och skickar styrkekramar. Världen är bra orättvis, och livet för kort. Livet är för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0