I am not pushing you away, I'm holding on for dear life

Fikarast, 50 minuter kvar av jobbet sen bär det av mot stan, måste inhandla en ny ögonbrynspenna och hårfärg för nu ska håret bli mörkt igen.
Funderar på att behålla det ljusa i luggen men vet inte ännu, we will see..
Ska fara ut med bruno på en cykeltur i värmen, vaknade imorse av att det piskade ner regn i backen, hörde dock aldrig åskan men det har varit in en massa på jobbet som sagt att det åskat av bara den så får hoppas att åskan kom med värmen idag för jag är ju ledig nästan hela nästa vecka. ons-sön.

Justja, ska fara förbi lägenheten som jag fått och se om killen som bor där är hemma för ingen får tag på han via telefonen och jag vill ju se lägenheten först innan jag bestämmer mig, fast å andra sidan vill jag ha en lägenhet nu så får hoppas den är fräsch, tapetsera om kan jag göra men resten måste ju som vara ok.


Ikväll blir det jag, bruno, godispåsen och en film! Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0