min klocka har stannat under dina ögonlock

Pju, nu har man röjt sig igenom hela lägenheten med städningen,
min fina vita linneskåp har också fått sig en plats i sovrummet och det blev superfint, har varit på kronan idag och fyndat nya beslag till dörrarna,
hoppas dom passar, har inte hunnit skruva dit dom än.

Vill bara lägga mig här i soffan och sova heeeela kvällen men så blir inte fallet, ska hämta tobias då han kommer sig till luleå sen ska vi ut till lövskär för att hälsa på mona, erik och lilla stella, tobias ska bygga en mur åt dom så han ska dit och kolla hur dom vill ha den åde. Icket illa.


Nu ska jag lyssna på alex åkerlund - utan dina andetag och kolla i wikas möbelkatalog och kolla om man hittar sig nå fint som man kan plocka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0