Middag och hockey

Helvete, dom hade inte fått in byxorna utan dom kommer imorgon efter lunch, jag som hade planerat outfiten inför arbetsintervjun nu får man då hitta på nå annat.. Har varit runt hela stan och letat ett par snygga skor, stövlar med klack eller låga klackar, måste hitta några innan stockholm så jag har nå snyggt att gå omkring på stan med. Till imorgon får jag låna amandas nya klackar.

Tryckte precis i mig den sista biten av min hemmagjorda kebabpizza som jag gjorde igår, den blev asgod, det kan Tobias och Stefan intyga om ;-)
Mätt som en plätt ska jag nu hoppa in i bilen igen och dra hem till bredviken för att glo hockey med pappsen och Tobias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0