I hear your asking all around

if I am anywhere to be found,
but I have grown too strong.

Tisdag morgon och jag sitter här med filten runt mig, det har bara på några dagar blivit riktigt kallt, har faktikst inte ännu kollat temperaturen ute, men jag tror jag väntar med det...
Tre arbetsdagar har passerat på det nya jobbet och man lär sig någonting nytt hela tiden,
teamet är hel härligt och man känner sig som en i gänget, har börjat komma in i rollen som försäkringsrådgivare och den passar mig bra!

Har ju inte skrivit något om Stockholm heller, hinner nog inte nu, kan ju bara nämna att vi kom hem med hur mycket kläder som helst och övervikt på 5kg. Vi hade det supermysigt, var så kul att få ro om lillasyster för mig själv, får ta en tripp igen, fast då till sommaren tror jag :-)



Kommentarer
Postat av: Lillaleex

Åh vad mysigt det lät! :) Kul för er! Jag vill också fara till Stockholm och shoppa, blir avis, haha :D Hur är läget med dig annars då kusin vitamin? :) Kram

2010-11-15 @ 16:58:57
URL: http://lillaleex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0