Every rose has it's thorn

Just like every night has it's dawn,
Just like every cowboy sings his sad, sad song, every rose has it's thorn.

Sitter och inväntar bussen mot stan och jobbet, fick just ett samtal från tomas på colorama som undrade om jag kunde komma in och jobba fredag och lördag och ja varför inte, pengar behöver man väl alltid, så jag ska återkomma ikväll när jag kollat upp om mannen har nå planer på att vi ska åka bort från staden, då kan jag ju inte jobba :)

Annars så har jag börjat fundera vad jag önskar mig i julklapp...
Pälspläd från jysk
Köksassistent
Kamera
Vinterskor
Massage
Egna söta fina sköna tofflor
ja, det var allt för tillfället, men ni ska få se att jag hinner förlänga den en aning innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0