Någorlunda normalt jobb

Icket.. Verkar som om alla pratar om den "korta veckan" som tydligen är den här veckan? Medans en annan har den längsta på länge, jag har jobbat hela helgen och nu visst jag är ledig på torsdag men sen jobbar jag i streck tom nästa söndag och hur roligt är inte det. Verry!! Stammisarna har börjat fråga när jag egentligen är ledig och om jag sover på jobbet. Komplimang! Jag älskar jobbet!
Jag längtar till stockholm och sommaren, western farm, mjukglass och solbränna!

Måste byta till sommardäck också, haha japp jag har inte hunnit med den biten så jag kör på vinterdäck ännu, shame on me. Mjaa om man skulle skippa byta och köra på dubbar hela sommaren, bara för att göra tvärs emot;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0