It doesn't have to be the way it is, you say it is, just because for the past 20 years, every day it is.

igår fick man en födelsedagspresent i förskott av världens bästa tobias, en iphone. kan man vara mer omtänksam, jag som ville ha en så fick jag en, min älskling:)

idag så har jag jobbat åt pappa, sitter här ännu, dom jobbar över och jag håller eller har hållt på med lite papper så vi ska snart fara och köpa mat sen senare blir det för min del att fara på jerry från det okända som kommer till luleå och nordkalotten och berättar om andar och såna roliga saker. jag hoppas jag är rädd när jag går därifrån.

en hemlis, jag har bokat tatueringstid och faaan vad najs det kommer bli. hähä;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0