Don't live faster than your angels can fly

Idag har det ju minst sagt varit en tråkig dag, men å andra sidan har jag hunnit med en massa som jag säkert inte hade hunnit med om det hade varit strålande sol,
har varit på lulebo och beställt nytt golv till köket, varit på elgiganten och lämnat in tobias dator på lagning för tredje gången(!), hämtat ut våran nya vardagsrumslampa, jobbat åt pappa och ringt en massa telefonsamtal.

Slutar halv elva så har ju ett tag kvar av jobbandet,
imorgon är sista dagen sen åker vi ner till sthlm på onsdag och gissa om jag längtar?
Oja, hotellfrukost, sommar och sol här kommer jag!!
När jag kommer hem har jag tre dagar kvar på mitt nuvarande jobb sen slutar jag och får ledigt två veckor innan jag börjar på mitt nya inne i stan på liggnällska,
sen får vi se vad hösten har att bjuda på, jag är iallafall lycklig :))


Jag älskar dig Tobias! Du är min andra hälft. Du avslutar mina meningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0