Det är dags för ett hatbrev

DAGENS RIS GÅR TILL DEN OANSVARIGA HUNDÄGARE PÅ LERBÄCKEN,

Jag hade lika gärna kunna skjuta dom människor som har sina OLYDIGA AGGRESSIVA OSKYLDIGA hundar lösa, igår var det en hund som attackerade mig och bruno på cykel, egentligen var det väl bruno hundkräket skulle åt men hade ju som tur var cykeln emellan och ja, jag började koka och skällde ut ägaren så det slog lågor som förhoppningsvis träffade skallen på killen. Idioten skrattade och pratade i telefonen samtidigt "min hund gick bara fram och hälsade på en annan" ÄR DU SERIÖST STÖRD?!?!?! Var det någonting du missade för det där var verkligen långt ifrån att hunden för det första GICK fram och för det andra HÄLSADE. Jag önskar att bruno i såna där lägen skulle bli rabiat och säga ifrån ordentligt, men det finns verkligen inget ont i min prins och det är så fel att en hundägare ska förstöra för andra genom att bara vara en urdålig husse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0