My heaven is you

Då var det söndag och ikväll blir det mest troligt inget söndagsmys då tobias är ute och plogar och han lär väl inte komma hem förän imorgon, ska nog fara och pussa på han ikväll när jag slutar jobba;)

Igårkväll for vi ut till sofia och hasse i sjulsmark och jag bara älskar det stället, kan man ha ett mysigare hus?, och inte nog med det så renoverar dom om det så som jag också hade gjort, vi hade iallafall jätte trevligt och deras nya familjemedlem jazza som är en liten rottis var hur bedårande som helst, man är lite sugen på valp men hoj så mycket tid,
men förr eller senare då vi har hus och mer tid! 

Påtal om snö, har det inte kommit tillräckligt med snö dom senaste veckorna? jag är less.. och jag kan tänka mig hur less tobias är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0