Be careful what you wish for, 'cause you just might get it

Jag önskar mig lite nya sommar kläder. Sitter och kikar runt på H&M, Gina Tricot och har redan hittat mina sommar-måsten, kanske är det dags att ta mig en dag på stan och bara unna mig:)

Idag eller rättare sagt imorse fick jag nästan en panik attack då jag och Bruno kommer ut ur trappen kommer en ful, liten och äcklig terrier springande mot oss medans matte står och skriker på hunden att komma tillbaka men den verkar ju inte alls lydig och kommer fram till oss.
Jaha, hundarna nosar på varann och sen säger det bara pang och terrierjäveln blir tokig och hugger efter Bruno som givetvis försöker dra sig undan. Som tur var fick aldrig hunden tag i Bruno utan bara pälsen så det blev inget sår vad jag har kunnat se men om det hade det hade den där hundägaren fått stå för vetrinär och rubbet, har man en hund som inte kan vara lös utan att springa fram och hugga närmsta hund ska man inte ha hunden lös, hade det varit min hund hade jag gått till hundpsykolog för det är något grovt fel som säkert komer från husse/matte. Jag hoppas verkligen inte Bruno kommer ta åt sig av det där och själv bli aggresiv mot andra hundar, stackaren som alltid är världens snällaste mot allt och alla var helt förstörd.
Och det kan jag då lova, matte fick höra ett och annat.

Kommentarer
Postat av: emma

shortsen är från bikbok :) är du ledig i helgen nå?

2010-03-17 @ 15:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0