Don't waste your time worrying if people are talking about you - You affected their lives, they didn't affect yours.

Tisdag och ännu en vecka har gått, helgen spenderades med nära och kära, jag vann inte gocarten men jag var med i finalen med killarna och det ser jag som en vinst :)
På söndagskvällen tog jag mig ut till björsbyn och träffade på gaten, han tittade på mig med sina stora svarta ögon med öronen frammåt, jag tror han kommer ihåg mig. Det hoppas jag då. Men jag är glad för hans skull som har kommit till en sån fin människa som sandra, hon sa tom att jag fick komma ut och rida honom och de värmde ju lite i hjärtat må jag då säga!

Jul jul strålande jul, ska ha julfest på jobbet nästa vecka och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, måste nog in på stan i helgen och shoppa lite nytt :)
Måste nog inhandla en julskinka också, blev lite sugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0