Lördagsmys

Jag tror inte dom människor som jämt är lediga helger förstår hur jobbigt det är att jobba helger, enligt mig finns det inget värre än att enbart jobba kvällar och helger. Men de är ju min åsikt, kanske därför jag har själv gjort det nu i snart 6 månader..

Anyway så ikväll slutar jag sju och förhoppningsvis så blir det lördagsmys framför tvn med en bra film med hela dröset, dock inget godis för min del för nu från och med idag har jag börjat med mitt nyttigare liv, igen!
den här gången ska jag hålla in med en massa och dessutom blir det omelett morgon middag kväll, nää skämt å sido men någonting i den stilen. Jag börjar imorgon med att fara och morgonsimma på gammelstads badhus :)


Skattebeskedet gjorde mig överlycklig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0