you and i

Är just hemkommen från joppet, sitter för ovanlighetens skull och lyssnar på green day, finns det någon bättre just för tillfället? näe skulle inte ta och tro det. Funderar på att ta mig en lång och skön dusch och sen ringa ett samtal och krypa ner under täcket ;-)

Imorgon jobbar man en vanlig jävla hederlig arbetsdag vilket ska bli underbart, dock kommer det bli en jobbig och irriterande dag med massa fel och sura miner, varför får ni veta någon annan gång, nu ska jag göra mig en kopp med grönt te och sen in i duschen som sagt..


Det har blivit alldeles för mycket på sistone.
Ditt beteende är inte okej, inte för mig i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Lillaleex

Jo jag bor hemma, och det finns jättefina stigar/och skogs promenader man kan gå ! =) Hör gärna av dig ! =)

2009-09-24 @ 07:27:39
URL: http://lillaleex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0