Tidsfördriv

Är du kär just nu? Oja
Har du kysst någon idag? Inte ännu men det kommer.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ett flertal gånger!
Har du ett förhållande? Jajamen
Om nej, varför inte?
När förlorade du oskulden? 15 år var jag nog.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Aldrig, det är sjukt lågt.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Inte med flit, jag kanske har sagt att jag älskar någon men sedan insett att jag aldrig var kär i personen.
Är du romantisk? Det är jag väl, hoppas jag.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej.
Är du svårflörtad? Nej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja det har hänt för många gånger.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Tyvärr
Har du lekt med någons känslor? Inte med flit
Har du haft sex med över 20 personer? Nej
Har du haft sex med över 3 personer? Ja
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det som jag är i nu, passerat fyra år nu.
Och ditt kortaste? Någon vecka
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej gud nej.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det tror jag nog
Hur många har du haft sex med i år? 1
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) Tobias
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Tobias
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
När fick du din första kyss? 4-5:an?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Ööh, nej?!!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig
Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0