do you wanna dance?

Har just kommit hem, har varit förbi telia i stan en sväng för att dom ska fixa så jag kan låsa telefonen men genom att dom verkar totalt inkompetenta var det onödigt som satan att ens stå där en timme medans killen försökte få fram lösenordet..
Så han ska ringa samsung nu kl ett sen skulle han höra av sig så vi får väl se, ska ringa vid två om han inte har ringt mig.

Annars så ska jag fara in med tapetböckerna på colorama om ett tag, tänkte fara förbi tanja också men hon skulle på stan så får ta det någon annan dag, när jag är ledig för jag börjar ju fyra. Men nu ska jag å surra med sis och marcus.

Haha jag vet nog va du vill! Längtar tills ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0