sjuk, sjukare, sjukast ?

Inte är det långt ifrån kan man ju säga,
Nu går det då bara utför och jag tror banne mig att jag snart dööör!
Halsen blir bara värre, näsan rinner som en kran och skallen blir bara tyngre och tyngre och nu är inte febern långt bort men ändå har jag dragit mig upp imorse för att gå till praktiken och det gillade mina kollegor, ett plus i kanten.
Vi var harit hos vårdhavarna på förmiddagen men efter lunch har vi suttit i möte med ursökt marängtårta och nån annan tårta som slank ner med en kopp kaffe;-)

Pappa har lovat mig chilo con carne idag så hoppas på att det blir gode starkt så jag ska kunna känna nån smak alls och annars ska tobias komma hit och köra cross sen ska vi basta och se på grey's som vanligt :-)
Tror jag ska gå med bruno i skogen nu innan det blir för mörkt, han måste få springa av sig lite och de gör han bäst lös då jag varken är pigg eller kry!


Här har ni en bild på min läckra studentklänning
som jag beställde igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0