Shame on you

Igår var det hur mycket som helst på jobbet och vi fick oss inte en lugn stund förän vid fyratiden och då var man måttligt måddig i skallen kan jag säga. Så blev inte så mycket gjort när man kom hem igårkväll, vi åt middag och kollade tv och jag somnade som en stock och vaknade pigg som en lärka idag så jag och tobias for ut med bruno och busade vilket han njöt av. Nu har vi precis varit och handlat på kvantum och bruno fick sig ett ben som han leker med nu..
Ikväll blir det att basta och grilla i öppenspisen och jag hoppas det är nån bra beckfilm som man inte redan har sett hundra gånger, oddsen är nog inte så höga :) vi får se om vi får sällskap! Men nu ska jag gå och fixa i ordning maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0