I've watched you fly on paper wings half way round the world

Det är ju typiskt att när man verkligen hoppas på att sommaren är påväg så dyker det upp snö, decimetervis med blötsnö... Vi får bara hoppas på att nysnön tar bort den gamla snön. Igår medans det fortfarande var vårfint och soligt tog vi skotrarna och drog ut till antnäs, tog helt fel väg så turen blev två timmar men det var kul så gjorde inte så mycket att de blev en långis. Vi bestämde oss för att hämta hem mat från Palma och det är då sista gången jag hämtar eller äter mat därifrån, that's it.. och sen är det ju så att kunderna har alltid rätt..

Idag har jag och tobias varit på storheden och shoppat loss, Bruno fick sig tre nya leksaker och en massa godis och ben vilket han uppskattade. Jag köpte en sån här recipebook som man skriver in sina egna reccept i så det hade jag tänkt sysselsätta mig med fram till middagen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0