Get to know me

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
 Bruno
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
 Jag drömde förmodligen en ruskig mardröm
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
 Satt och pratade med tobias i telefon
4. Vad hände dig 1993?
 Jag fick mig en lillasyster
6. Tre ord varför du sist spydde?
 Jag hade magsjuka
7. Vilken färg är din hårborste?
 Svart silver
8. Vad köpte du sist?
 Mjölk, korv, skinka, frostis, fil ....
9. Vad fick du senast i present?
 En quicksilver ziphoodie av tobias
10. Vilken färg är din dörr?
 Vit
11. Var förvarar du dina pengar?
 I banken
12. Hur var vädret igår?
 Mulet och kyrligt
13. Vart kramades du sist?
 Vid dörren
14. Vad ser du fram emot?
 Sommaren 2009
15. Vad är 15?
 Lurig
16. Vilken skostorlek har du?
 37
17. Vill du klippa dig?
 Mjoo det vill jag men ska spara.
18. Är du över 25?
 Nej
19. Pratar du mycket?
 Ibland
20. Kollar du på O.C.?
 Ånej de suger
21. Har ditt namn ett "x" i det?
 Nää, tyvärr
22. Känner du någon som heter Steve?
 Haha nää
23. Hittar du på egna ord?
 Haha to often!
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
 Ibland
26. Vad har du för mobil?
 sony eriksson
27. Vem ringde du sist?
 Mamms
28. Biter du på naglarna?
 Joo :´(
29. Har du lockigt hår?
 Jag tror inte det, kanske lite.
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
 Oj jag vet inte..
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
 Jag ar ingen person som är sämst
32. Hur många gånger har du svurit idag?
 Många!!
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
 Skit
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
 Tyvärr, är den bra?
35. Ska du jobba imorgon?
 Nää men på onsdag
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
 Tobias
37. Vad borde du göra nu?
 Ligga framför tvn och sova!
38. Har du något smeknamn?
 Empan, pempan, ems...
39. Sover du mycket?
 Mjoo det händer, när jag är trött
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Oj minns ej haha
41. Vad ska du göra på lördag?
 Jag har ingen aning än så länge ;p
42. När var du ute sist?
 För 45 minuter sen, skottade bort stormen
43. Har du gråtit idag?
 Nej
44. Är du en glad person?
 Jag hoppas det
45. Har du roligt nu?
 Haha vilket skämt
46. Vad äter du helst?
 God mat!
47. Vem var du med sist?
 Tobias
48. Vad heter din mamma?
 Gerd
49. Vad är hela ditt namn?
 Anna Emelie Karolina Füreder
50. Tycker du om någon just nu?
 My love tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0