Trettionde juni

Har precis kommit hem från stranden, ska ta och he i mig nå mat och sen ta mig en tur med bruno innan jag börjar jobba klockan fyra, hade turen att lena ville byta bort sin kväll mot en dag istället så jag bytte då mer än gärna för de är gode skönt att gå kvällar må jag säga, speciellt när det är väder för att sola sig brun : )

Imorgon är jag ledig och har även bokat in en klipptid på Killergueen så jag ska gå och klippa nån cool frisyr, har suttit och kollat i linas frisyrtidning och hittat mig några coola frillor som kanske skulle kunna vara något, men vi får se, ska erbjuda evelina fria händer att klippa något snyggt. Annars så drar vi väl upp till pajala marknad i helgen och röjer, en av dom andra semestervikarierna ska också dit upp så vi tänkte slås ihop fram emot lördagkväll och hitta på något..
Men som sagt, jag ska värma mig lax, pressad potatis och citronsås nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0