I am so in love with you

Har precis kommit hem från staden, har gått in med Bruno och gjort lite ärenden samtidigt som jag har fixat så att Tobias kan klippa sig när han kommer från Boden idag. Hittade även en jeansjacka men är lite osäker på om jag ska behålla den, måste prova Mias före för den är ju snäppet finare men den finns ju ingenstans och hur ska jag då veta om den kommer komma in igen?, Hur som helst var faktikst den här som jag köpte snygg.

Imorgon fyller min syster år och jag hoppas hon blir glad över sin present för jag tycker verkligen att den är urläcker och hade gärna köpt den själv : ) Men nu ska jag ta och plåsta om mina skavsår innan det är dax att fara in mot stan igen, måste köpa hårfärg idag också... Äsch det är mycket att tänka på nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0