Nionde juli

Har precis vaknat upp men är då inte det minsta pigg, måste ringa nå samtal till tobias men det är ju lönlöst med de här jäkla systemet att dom ska ringa upp vilket ändå aldrig sker så då ska man sitta här och vakta telefonen...
Försöker även få tag i jennifer, måste höra när vi ska och boka utlandsresan som vi ska på nu när man slutar jobba, ska bli så jäkla härligt´att få komma sig bort från luleå och sverige för ett tag. De kan man behöva!, tobias själv tyckte att vi kunde åka till norge för de är ju inte så långt bort, haha.
Men nu ska jag ta med mig telefonen in på toan och duscha, ska på möte idag så har inte förmiddagen på mig att vakta telefonen, den får nog vakta mig, hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0