Första juli, uppdatering

Idag är det första juli och dagarna bara rusar iväg, sitter och väntar på att klockan ska bli halv två så jag kan börja traska ner mot busshållplatsen, ska och klippa mig och boka tatueringstid sen får man väl se om man tar sig en vända på stan och kikar om det finns något snyggt som man kan ha på sig i helgen : )

Och förresten, idag när jag och bruno var upp i skogen och promenerade efter en skogsväg så började det plötsligt knaka i skogen och när jag försöker se vad det är så står det en livs levande människa och håller på med något i skogen men som i samma sekund jag inser att de är en människa börjar glo som ett cp. Undra vad det var han höll på med egentligen, gjorde sig av med ett lik kanske ?



Uppdatering....
Nu har man klippt sig och jag blev verkligen skit njöd, ska bjuda på en bild, kanske inte så bra men ni fattar vinken. Shoppade även två par linnen och ett par jätteklämmor på standen medans jag väntade på bussen : )




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snyggt det blev håret :D jävlar alltså vilken babe ;)du passa jätte bra i det!

2009-07-01 @ 23:06:30
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0