Åttonde juli

Tänkte att jag hinner med ett kort inlägg innan det är dax att hoppa upp på hojen och fara iväg och jobba, jag hoppas det blir en lugn kväll och att jag har bil ikväll, men hoppas kan man ju alltid.. Imorgon är man ledig men måste ändå in på jobbet för det är de där creepy mötet som vi måste fara på, undra sa flundra vad det är om.. Nä men nu är det dax att susa iväg så jag hinner med en kopp kaffe på lokalen innan man ger sig ut och arbetar. Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: hannnad

svar; Hej! Vi bokade via Apollo och då gick det på 3600 kr (+700 kr i stockholmsresa) och det var alltså med flyg och hotell för 2 veckor :)

2009-07-09 @ 02:37:49
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0