Bara för att

Tre namn jag lyssnar till
Emelie, empan och gumman

Någonting jag tycker om med mig själv
Omtänksam och ordentlig

Någonting jag inte tycker om med mig själv
Tjurig och tjatig och onyttig!

Detta är jag rädd för

Småkryp, att bli förföljd när jag är ute och går eller att förlora familj, tobias och mina vänner

Tre saker jag vill ha av varje dag
 
Mat, sömn och kärlek

Tre saker jag absolut inte kan göra

Gå ner i splitt eller spagat, snatta och köra full!

Detta tycker jag om att göra

Vara med tobias och mina vänner, vara utomlands och tjäna pengar.

Detta vill jag göra just nu
Ligga framför tvn och spela playstation med tobias! Vi äger.

Bästa känslan
När  man har allt man drömt om.

Värsta känslan
När man förlorar nått eller någon.

Egenskaper jag gärna ser att min partner har
Har humor, är snäll och omtänksam, händig och stilig!

Är jag kär just nu?
Japp det är jag!

Vill jag gifta mig?
Mjaa det är ju klart jag vill.

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör
Skaffa hus och familj, tjäna massa pengar och resa

Min käraste ägodel
Tobias

Något jag vill ha i present
En pannlampa som lyser långt och bra!

Detta har jag på mig just nu
Svart t-shirt med rosa blommor, svarta mjukisbyxor och strumpor!

Favoritkläder
Leggins och en tunika eller stor tröja

Favoritdjur
Doggy såklart!

Följande musikstilar tilltalar mig mest
Oj, jag är allätare!

Favoritlåtjust nu
Det är nog fortfarande bullet for my valentine - tears don't fall

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan

Roligaste - BF Tråkigaste - Historia a

Stjärntecken
Tvilling

En bok jag älskar
Det var år och dagar sen jag läste en bok

En film jag älskar
Blooddaimond

Tv-program jag gillar
Mannen som talar med hundar, despret, grey's

Favoritdoft
Britney Spears Midnight fantasy

Detta äter jag gärna
Tacos, pasta carbonara och lax pressad potatis och citronsås

Dricker helst
Cola, saft eller vatten

Favoritgodis
Ferrarribilar

Hit vill jag gärna åka på semester

Finland och bada eller thailand igen.

Färg på mina ögon
Bruna

Min längd
162 cm

Jag tror på
Ödet

Jag spelar
Playstation

Person jag beundrar
Tobias, amanda och pappa

Så här bor jag
Hus på bredviken

Antal döda krukväxter i hemmet
Här är det nog noll men hos tobias - två

En hemlighet jag vet
Är ingen hemlighet om jag rabblar upp den här

Bästa present jag fått
Motorvärmare till bilen, min Quicksilvertröja och presentkort på Make Up Store

Om jag vore ett djur skulle jag vara
En syrssa

Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har haft sovmorgon tills tobias väckte mig, jag har varit i boden och kollat på en fet kärra och jag har varit på bergnäset och smutsat ner min jacka med diesel, hunnit vara runt hela luleå för att hitta tennisbollar så jag kan torktumla min dunjacka som jag smutsade ner....

Var är dina föräldrar från
Pappa kommer från örnäset och mamma kommer från älvsbyn

När badade du i en pool senast?
Hm, undra om jag badade i somras? Jag minns inte så det måste ha varit länge sen.

Har du åkt moped någon gång?
Mjaaa, jag föredrog att köra

Har du busringt någon gång?

Det var nog det enda jag och mina homies gjorde när vi var små.

Har du fått felparkeringsböter?
Joo och jag hade kunnat skjuta p-lisan för de

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Oj, det var så länge sen jag kollade sånt så jag vet inte. Förr var det då landet för länge sedan.

Badkar eller duschkabin?
Badkar

Favoritpizza?
Gillar inte pizza sådär värst bra men vesuvio får det bli.

Chips eller popcorn?

Chips

Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Om jag har? Det är det enda jag röker!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Tobias släkt, waldorf, kinamat.

När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jo, flera gånger med innebandyn.

Är du bra på matlagning?
Jag tycker jag är kung.

Vad var det senaste du handlade?
Mjölk, pålägg, pickles, godis och pitabröd

Vem var det du besökte på sjukhus senast? Tobias bror tobbe

Vad har du i din väska? 
En massa skräp som bara tar plats!
 
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Slår på en film...

Var hittade du den här listan?
I alexandras blogg

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tjenare Emelie



Jag vill bara tala om att vi 2 är kusiner på din mammas sida.



Kramis Smoggen/Anneli

2009-01-06 @ 14:17:14
URL: http://smoggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0