That's just who you are baby

Sitter och tar det lugnt vid datorn för en gångs skull, mamma och pappa fjäskar för bruno som vanligt men för ovanlighetens skull funkar det inte idag. Haa!
Annars så har vi haft komledigt från skolan idag så jag och bruno tog oss en sovmorgon hos tobias, det var skönt så länge det varade. Ja tobias kom hem på lunch och väckte oss genom att bombardera på ringklockan tills jag öppnade, satan varför har man nyckel om man inte använder den?!.. Var förbi 25ans hund och katt på hemvägen och köpte lite ben och leksaker till bruno samt en klicker, han fattade vittsen på en gång!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag lägger mig framför tvn och kollar hockeyn som just började, efter de blir det en tur med bruno i skogen för att sedan sova och förhoppningsvis vakna pigg imorgon, vilket aldrig lär hända..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0