Inte illa pinkat!

Vaknade till liv vid elva i morse, kände mig lite yr men tänkte inte så mycket på det förnst jag kom ut och insåg att hela världen snurrade, bruno fick iaf pinka av sig sen bar de av hem till mig, en härlig dusch och en snabb fixning sen for jag och sis in på stan, hittade mig äntligen en kjol, en kofta och två t-shitrar :-) Strosade omkring och kikade i affärer tills det var dax att fara och hämta bruno som var med grapparna i garaget och skruva så planerna är att jag ska ta mig ut på en långis nu medans det iallafall är lite ljust ute sen ska jag mysa ner mig i soffan för att kika hockey innan jag och amanda börjar med matlagandet,
ikväll blir det nämligen lyx middag ;-) hähä...
Ska försöka hinna fara förbi gammelstan och prata med tanja, hon jobbar ikväll så blir ett yppeligt tillfälle att köpa karra ;-) Bad girl, nä men lördagsgodis.. Imorgon blir det att öppna, och efter jag slutat blir det pilates med motion och träning gänget, ska fråga om tanja vill följa också :) men nu ska jag snabba mig ut så jag slipper ta med pannlampan! heiipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0