bring sally up

Första dagen i skolan på de nya året och vi lekte pepparkakskull, hela bf3, närmare trettio elever och vi var i bibblo och lekte pepparkakskull, ibland ångrar jag faktiskt att jag valde BF men nu är det som de är och det är inte många månader kvar nu! Fick fingrarna ur röva idag och ringde och fixade praktikplats, blir att vara tio veckor med hemtjänsten, ska försöka komma med en sköterska av nått slag annars är det ju en bra merit för vem vet, det kanske leder till jobb senare. Försökte även få tag i syon idag men hon var inte i skolan så det får bli att försöka söka upp henne imorgon på lunchen, mellan alla dessa idrottslektioner som jag har på fredagar.
Annars så blir det tre timmars jobb imorgon mellan fyra och sju, ganska skönt pass ändå, får bara hoppas på att det är lugna gatan med folk så man får ladda upp batterierna. På lördag blir det födelsedagsmiddag hos emma, hon fyller ju 19 år nästa vecka så då ska vi käka middag hos henne, det blir nog trevlans =)
Nä om man skulle ta och hoppa i duschen, ångrar att jag inte for och sov hos tobias, så ensamt och tråkigt att sova själv nuförtiden! =(

Justee! Glömde berätta om att jag och min härliga lillasyster har vunnit en tävling som lulekortet hade i höstas och priset var 1000 kronor att handla för i smedjan, det passar ju måttligt bra nu när det är rea och allt! =)
Men nu var det duschen som sagt var ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0