Återigen fredag!

Jag har verkligen tappat dehär med bloggandet de senaste veckorna, skärpning!!
Har varit en lång och tråkig dag i skolan idag, min chef ringde på lunchen och frågade om jag kunde jobba och jag som har så svårt att säga nej svarade givetvis ja, så nu sitter jag och tar det lugnt, måste väl börja åka på en halvtimme eller så och inte nog med det så jobbar jag imorgon också, den härliga tiden - 10.30 - 19.00!
Jag som hade tänkt gå på stan en sväng och handla en ny mascara men icket att det blir något utav de. Men men, ikväll blir de väl att ta en tur med bruno i skogen så han får springa av sig lite energi, han har fått vara med tobias och sanda idag! Nånää om man ska ta och pallra arslet till soffan och vila de återstående tjugofem minutrarna... Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0