Ain't gonna play nice, watch out you might just go under

Bara för att man har sovmorgon så ska man vakna över minsta lilla ljud,
jag har ta mig tusan hört precis allt som har hänt inatt, till och med vattendropparna som droppar utanför min dörr, jag höll på att bli tokig!...
Är jag frisk eller är det nå juuriskt fel på mig?

Ska ta mig en frulle och börja läsa Gömda, för igår sket jag i de och nu börjar det brännas i knutarna så det är nog lika att sätta igång. Efter skolan blir det träning med tanja, ska bli skönt att få igång kroppen nu efter all julmat, mitt mål ska vara att springa vårruset (eller vad de nu heter), så nu blir det hårdträning.
Ska fixa joggingskor också så jag kan vara ute och springa med bruno, han skulle nog älska det den lilla energibollen. Men nu kallar frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0