Solbrända kinder

Det känns som om våren är på G!

Minst sagt, jag och bruno slet med oss
tanja och pricken ut på isen idag så grapparna fick busa av sig och det var väl ingen i hela luleå som missade de underbara vädret ? Tror närmare bestämt hela lule var på isvägen påväg ut mot gråsjälören eller  var det kanske gymnasiebyn som hade frilufsdag, hah. I vilket fall som helst så tog då jag ledigt som alla andra, men bestämde mig iallafall för att ta mig en promenad på isen i det härliga vädret. Efteråt tvingade tobias mig att fara och köpa semlor som jag så snällt gjorde, tänkte dock bara köpa en åt han då jag redan har ätit min semla igår men det fanns bara tre pack så det blev sig till att jag fick mig en ändå, shame on me! Men gode gott var de ;)

Annars idag så har jag suttit och skickat jobbansökningar eller vad det nu heter, fick iallafall ut närmare fem stycken nu. Paniken börjar komma och jag tänker inte sitta hemma och rulla tummarna efter jag gått ut gymnasiet för då kommer jag nog gå i taket, nä jag ska ha jobb, så jag kan flytta hemmifrån, för det sista jag kommer göra är ju att bo hemma resten av mitt liv.
Ska passa på att flörta in mig på hemtjänsten nu när jag ska ha praktik där i tio veckor och skulle jag nu få sommarvikarie där så kan jag ju bara säga att då kommer jag inte komma tillbaka till skolan dom två eller tre sista veckorna som är kvar när praktiken slutar, då är de bara bye bye skolan och hey hey jobb..
Mjaa om man kanske skulle ta och göra nått vettigt, har slagit på bastun som är klar vilken sekund som helst och min karl ligger och snoosar kudde för ovanlighetensskull.. Kanske skulle ta och väcka han. Ikväll ska vi bara mysa framför TV:n, det är ju grey's klockan nio som man bara inte kan missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0