Tidsfördriv

Stänger du av mobilen när du sover? Nej, det har nog aldrig hänt.
Vem såg dig senast naken? Tobias
Har du någonting att dölja? Nej, varför skulle jag?
Hur såg du ut på högstadiet? Jag har ingen aning, antar som en fjortis?
Hur kommer du se ut om tjugo år? Förmodligen mörkt långt hår, tatuering på armen, svanken och hål i läppen!
Hur var du på dagis? Jag var en smitare!
Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag är nog en ängel att jobba med
Biter du på naglarna? Jo tyvärr
Har du något handikapp? Problem med hörseln men annars är jag fullt frisk
Är du rädd för att få hängbröst? Ofcourse, den dagen den sorgen!
Var du full senast du hade sex? Nej
Hur homo är du på en skala 1 - 10 ? 0

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kolrotsgratäng
Ljuger du? Nån gång kan de hända men inte så ofta!
Har du kysst en polis? Haha nej

Kan du baka bröd? Jepp!
Vet du hur man frostar av en frys? Mjoo!
Utseende: Brunt hår, brunögd, normalbyggd, 162 cm...
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Bruna
Längd: 162 typ
Skostorlek: 37
Ålder: 18

Har du en kille/tjej just nu? Jajamensan!
Gillar du någon? Joo
Har du haft sex? Ja
Hur många har du haft sex med? Som att jag skulle skriva de här
Har du haft många förhållande? Njaaa
Vad har du på dig nu? Jeans och en t-shirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0