The secret of happiness is to admire without desiring

Håller på att somna så förstår inte riktigt varför jag sitter här och skriver istället för att gå och lägga mig framför tvn och typ sussa...
Jag vaknade iallafall före klockan ringde imorse, beundransvärt, så jag tog och klädde på mig en hel del sen for jag ut med bruno, gick upp till ormberget och följde nån väg så prinsen fick springa av sig och han tog då tillfället i akt och sprang av sig all energi för nu är han död, var väl ute över timmen sen var det bara att traska tillbaka och invänta emma, som förövrigt just har farit, vi har så gott som gjort klart vårat projektarbete och det känns underbart :-) Ska bara göra lite finputsningar på rapporten sen är skiten klar, enormt skönt att vi är klara nu innan praktiken, nästa vecka lär nog vara ganska lugn med nån frilufsdag som vi inte ens behövde gå på (?) Men funderar på att gå iallafall bara för att bruno ska få sig en utedag men vi får se.
Annars idag så fyller tobias mamma år så vi ska dit och fira henne, jag hoppas på gott fika för jag är måttligt fikasugen! sen blir det väl att packa lite smått, mest troligt far vi upp till aapua imorgon och blir där över helgen, så jag har längtat efter semester!  Det blir väl att köra skoter, grilla, vara ute med hundarna, basta och mysa. Så underbart! Jag håller tummarna för att vi ska åka. Över till någonting helt annat så klickade jag precis in på halens sida och hittade min kjol, den kjol som tidigare försvann och var slutsåld precis när jag skulle skicka iväg beställningen och givetvis nu är jag pank, ska man kalla det här ödet eller vadå? Jag vill ju verkligen ha den där förbannade kjolen men det känns inte så motoverande att ta fran sparkontot.. How to doo? Nä jag blev så deppig att jag ska gå och sätta mig i soffan och äta glass.....



å andra sidan kommer det ju lön nästa vecka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0