Sunny day

Kom nyss hem från ormberget, blev en kort dag men ändå så är man helt slut, bruno somnade direkt vi kom innanför dörren och han lär nog sova några timmar, riktigt härligt att vi fick sol också. Men lite ris till frilufslivkurserna som skulle fixa dagen till oss övriga med eld osv... Mjaa, elden var det jag som gjorde och de var väl en frilufsare med oss resten hade dragit på grillen.. Vadå frilusantusiaster?
Annars så ska jag ta och lägga mig i soffan med hundra täcken, min drick yoghurt och läsa igenom den väldigt lilla skoterboken för ikväll är det teoriprov, det var visst ingen elev som hade kuggat på de så hoppas inte jag blir den första.


prinsen på ormberget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0