Sportlov

Verkar bli en härlig dag idag,
jag har varit ute med bruno och busat, tänkte att det är väl bäst att passa på innan man börjar jobba, ska jobba från elva till sju idag, snacka om att en hel dag är förstörd, men å andra sidan har jag ju en veckas lov nu så det är nog bara bra att få lite klirr i kassan. Dessutom är det ob dag idag så jag ska inte klaga!
Har hunnit med att ta fram lite kyckling också, jag och tobias tänkte laga lite go mat med efterrätt ikväll när jag kommer hem :-) Menmeeen om man skulle ta och fara och hämta ut pengar innan man börjar, måste ha med pengar till chefen för jobbfesten som äger rum om två veckor, men då har jag bara en fråga, vem fan lägger jobbfesten på en onsdag i boden ?!?!
Aja nu ska jag bege mig innan klockan blir för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0