Love is gone

Sitter just för en stund, ska strax sätta mig i bilen och bege mig mot bergnäset där mina kära killar är, tobias ligger förmodligen och sover, han har jobbat från elva igår till fem idag och mer lär det bli inatt så han är nog trött, ska ta med bruno ut på en långis så han får bli av med lite energi. Det kan behövas :)
Fick med mig tanja imorse när jag for och tränade så blev att gymma idag, körde stenhårt på alla maskiner så imorgon lär jag vakna med träningsverk som heter duga och inte nog med det så hade vi löparsak i arcus på motion och träningslektionen plus två hektiga timmars jobb så nog har jag fått mig träning idag. Känns skönt!
Hade ju planer på att fara till dundret i helgen och åka skidor och mysa men den planen gick upp i rök idag när jag blev erbjuden jobb hela lördagen men det är smällar man får ta.... Nää men om man skulle ta och bli av med lite pengar och betala in till hundkursen som jag och brunte ska gå på, den börjar nästa måndag och jag hoppas verkligen att det var värt pengarna! Ska betala in skiten nu och börja dra mig mot bergnäset, är trött och vill sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0