Live as if you'll die tomorrow

Se här nu, jag är redan uppe och yrvaken trots min härliga sovmorgon till två.
Å andra sidan funderar jag på att ta mitt pick och pack och fara och träna och sen fara ut med bruno i skogen innan jag börjar, låter inte det bra vettigt?
I think so! Har försökt få tag på tanja också men hon svarar inte på mina mess den lurven, Tanjaaa nu får vi allt ta oss i kragen och börja hårdträna på riktigt!
Nåja, bossen ringde just och frågade om jag kunde jobba idag och genom att jag slutar fem så blir det bara två timmar men å andra sidan är det pengar det också, jag behöver vartenda öre och jag är tacksam att han gick med på att jag kom till fem och inte till fyra som det först var tänkt.
Men om man skulle ta och packa träningsväskan och fara direkt så man hinner ta en vända i skogen när man kommer tillbaka. Yes here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0