I wasn't born to follow

Det blir bara längre och längre emellan man skriver här och man kan ju inte direkt skylla på att man inte har tid, för tid är ju inte direkt en bristvara i mitt liv, förutom när jag jobbar då.. tid är nog en bristvara iaf! Nog om bortförklaringar!

Hade prov i religion idag och jag tror att jag sprikade allt, ja allt förutom ett ord som jag inte kom på men annars föll alla pusselbitar på plats och jag är måttligt nöjd, nu är det bara nån enstaka kurs kvar innan vi går ut på praktik i tio veckor och när vi kommer tillbaka är det bara två veckor kvar av skolan, två veckor kvar av partayande! Sen är det nog på tiden att man tar sig i kragen och blir vuxnare. Hoppas på att praktiken leder till fortsatt jobb iallafall under sommaren!
Ska bara hoppa i duschen och springa ut med bruno så ska jag och pappa fara och handla så jag får med mig en matsäck imorgon när vi ska till ormberget, jag, marie och emelie ska ha med oss hundarna så dom får busa :-)
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på å skriva här, förutom att jag kom på att jag skulle väcka tobias nu... Återkommer när hjärnan är full av ord igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0