Långprommis

Tänkte jag räfsar ner några rader här innan jag ska möta upp emma vid kronan, vi ska ta oss en långis runt sjön, det ska bli underbart skönt att få röra sig =p
Idag när jag ringde och skulle kolla upp om bruno hade lykats bli registrerad hos jordbruksverket en gång för alla då det har varit tjorv med dittan och datttan..

Tjejen: Hej, vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: Hej, jag skulle vilja veta om min hund är registrerad nu för det har varit en massa tjorv med registreringen tidigare och jag har inte fått hemskickat några papper.
Tjejen: Okey, heter han Bruno och du Emelie?
Jag: Jepp.
Tjejen: En tysk spets, mellanspets.

Jag kunde då inte direkt hålla mig från skratt, tyckte nästan synd om tjejen för hon trodde säkert jag skrattade åt henne, men hur troligt är det att man kan ha fått en blandras till tysk spets? Haha, vilket skämt.
Som tur var kunde hon ändra så nu är bruno inte någon tysk spets längre utan en blandis! Äntligen har han kommit ut ur garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0