It's just a roll of the dice

Yeeeh, så då satt man här igen då, ska nog försöka fördriva lite tid medans tobias ligger och sover och tvättmaskinen går för fulla muggar...
Idag har jag haft ännu en ledig dag så jag passade på att sova och efter det for jag till sunderbyn och skinnexpo och hittade en soffa som jag mer eller mindre tror jag ska köpa, den var stor och fläskig och inte nog med det så var den på extrapris så vaför inte bara slå till på en gång liksom?
Väntar bara på att det ska bli löning vilket är den 27, så måste vänta någon dag till sen ska jag ringa och boka skönheten.

Kommentarer
Postat av: Lillaleex

Camilla känner jag också igen :) haha, den där märta verkar lite virrig, men hon är min mentor ;D haha

2009-08-25 @ 20:37:03
URL: http://lillaleex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0