God damn you're beautiful

Var in på stan idag, växlade tillbaka dom pengar som blev kvar från turkiet, var in på banken och öppnade ett nytt sparkonto där jag fick höra att alla ungdomar borde vara lika exemplariska som mig för jag sparar och det är superbra!
Tog även tag i det här med att köpa nytt smink, så nu har jag en ny och fräsch sminkväska med nytt och fräscht smink i, hittade även ett par slitna jeansleggins som mer eller mindre var som jeans och genom att det bara fanns kvar ett par vilka var i m så var jag bara tvungen slå till, det var ju ödet liksom... Han tom in på gina och köpa nå linnen, kolla parfym åt tobias och vara efterlyst :)

Nu ska jag ta mig en stor kopp latte och sätta mig och kika lite tv, ikväll skulle jag och emma ta en långpromenad och sedan blir det att möta upp tanja och låta hundarna göra av med lite energi. Någon som har lust att följa till ikea i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0