Fjortonde augusti, två dagar kvar till avresa

Nu är det bara två dagar kvar tills vi drar iväg till tukiet och alanya, helften av luleås ungdommar ska väl dit har jag hört. Det ska bli härligt!!

Annars så var det sista dagen av mitt sommarvikariat idag, tråkigt men sant. Det bjöds på tårta och kakor i massor. Kommer sakna hela gruppen och alla människor som man möter om dagarna, men det kändes roligt när dom sa att det inte är sista gången vi ses, min chef sa att vi ses inom kort, så vi får väl se, jag hoppas dom ringer om det behövs någon som jobbar. Men nu är allt jag ska fokusera på, semester, för det har jag inte haft sen förra sommarlovet.
ikväll ska jag och älskling fara till volvo och städa och göra iordning min bil, har bestämt mig för att behålla den. Kan vara bra att ha en bil när man bor i gammelstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0