Somewhere over the rainbow

Klev upp före fan idag bara för att få bort lite skit som ligger och släpar en i hälarna men det funkade inte visst så bra, jag hade kunnat sova minst en timme till..

Känns som om jag kommer få panik snart, jag har en miljon saker att göra plus att jag måste få tag i pengar fort för vi ska till Umeå i helgen plus att min älskling fyller år den 1 maj så han måste ju få sig en fin present och den hade jag tänkt köpa i Umeå så ingen annan har den här i Luleå. Gaah. Vem fan uppfann pengar och att dom ska försvinna till en grej ??



Somewhere, over the rainbow, skies are blue.
And the dreams that you dare to dream really do come true.
Someday I'll wish upon a star and wake up where the clouds are far Behind me.
Where troubles melt like lemon drops, Away above the chimney tops.
That's where you'll find me.
Somewhere, over the rainbow, bluebirds fly. Birds fly over the rainbow,
Why then - oh, why can't I?
If happy little bluebirds fly beyond the rainbow,
Why, oh, why can't I?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0