Helt slut!

Hur ska man orka med arbetslivet med endast fyra veckors semester?
Nu har jag jobbat konstant i tre dagar och jag är verkligen slut, först och främst har jag varit på praktiken mellan halv åtta och fyra och sen har jag direkt cyklat till jobbet och jobbat till åtta och därefter har jag farit direkt till pappas jobb och gjort iordning några nybilar och så har det varit dom senaste tre dagarna och nu är jag helt slut och jag är tveksam på att jag  ens vaknar imorgon men vi får hoppas jag orkar med dom två sista dagarna av veckan sen är det semester i umeå :-P

Nu ska jag kolla bilar med tobias och pappa, dom är sugna på ny bil så vi får se vad det blir. Ikväll ska jag och hjärtat se på Grey's och mysa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0