Välkommen till min nya blogg!

Tänkte att det var dax att flytta tillbaka hit nu, efter många om och men så är blogg.se betydligt bättre och roligare och dessutom personligare än vad blogspot är så därav att jag trillade tillbaka hit. Nå nog om förklaringar.
Idag har vi haft klassfoto, sanna och sandra sprang in till stan och köpte ballonger och serpentiner och sånahära som man blåser i så de låter, hur som helst trampa alla bf3or till lärkan där det togs gruppbild på allihopa, ja ni förstår säkert hur trång den bilden blev men alla kom då med, tror det kommer bli en fin bild där i skolkattalogen, med alla ballonger dessutom :)

Efter fotot gick jag in till stan och helex där jag mötte upp tanja, det blev hårdträning idag, en och en halv timme så fårse hur man kommer känna sig imorgon, mör kanske? Det återstår att se men det är alltid lika skönt att ha träningsverk för det bevisar ju att man har fått ut nått av träningen..  och nuu återgår jag till att beskriva min dag lite snabbt, eller ja finns inte mycket mer att skriva sitter ju här och känner den underbara lukten av mat, pasta carbonara dessutom. Kommer förmodligen äta ihjäl mig, sen nån gång när tobias ringer ska jag fara och hämta han för vi ska se desperate housewives ihop med en stor skål popcorn. Men nu står jag inte ut av att känna doften av mat så ska gå och göra mig en limpmacka innan ja dör av svält vilket inte kan hända just innan gomiddan!


Kommentarer
Postat av: emma

jag läntar tills vi får se klassfotot :D

2008-10-07 @ 17:09:49
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0