I brist på nått vettigt att göra

TESTET BÖRJAR:18.42

1. Fullständigt namn? -  anna Emelie karolina füreder

2. Ålder? - 18år 4mån

3. Vart bor du? - bredviken i luleå

4. Bor tillsammans med? - pappa, mamma och syster men ofta med tobias

5. Färg på ditt hus? - tegel

6. Hus eller lägenhet? - båda fast mest hus nu

7. När är du född? - 16 juni 1990

8. Klass? - bf3a

9. Vilket år tar du studenten? - 2009

10. Något jobb? - jajamen, extrajobb.

11. När gick du upp i morse? - första gången halv sju och sista åtta

12. När ska du sova? - senare ikväll

13. Duschat idag? - jopp

14. Kramat någon idag? - bruno och tobias

15. Pussat någon idag? - tobias

16. Vad har du ätit idag? - pasta carbonara och en kyckling bagge

17. Dagens klädsel? - Jeans och en tröja

18. Dagens smink? - mascara, fondation

19. Dagens sötnos? - bruno

20. Dagens roligaste? - imorse när jag och tobias fulade oss. HAHA

socialt:

21. Har du många vänner? - hur många är många?

22. Hur många har du kysst? - om jag det visste

23. Vem kramade du senast? - tobias

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - två

27. Har du pojk-/flickvän? - jo, stadigt förhållande

28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma ringde från tallin

29. Vem fick du senast sms ifrån? - halebop

favorit:

(just nu)

31. Film? - har faktikst ingen aning, är kass på filmer

32. Låt? - typ samma här men säger väl tears dont fall

33. Mat? - tacos

34. Dryck? - coca-cola

35. Färg? - lila, brun, turkos

37. Stad? - lule?

38. Land? - thailand helt klart

39. Ämne i skolan? - religionen om jag verkligen måste välja

40. Människa? - alla i min omgivning :)

senaste:

41. Personen du tänkte på? - vet inte, eller ja jag undrade för ett tag sen när tobias ska dyka upp det räknas väl som en tanke?

42. Personen du kysste? - den härlige tobias!

43. Gången du spydde? - oj, et var riktigt länge sen. <peppar peppar ta i trääää>

44. Gången du grät? - det var nog förra veckan i guess

45. Pizzan du åt? - hm, en sån här special med oxfilé på ..

46. Gången du var i Göteborg? - ja när var det jag var där? 04 kanske?

47. Gången du var i Stockholm? - länge sen.

48. Gången du var full? - sannas 18års fest

49. Gången du var hög? - allderless nyss.

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - måste väl säga hund ;)

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror helt och hållet på.

54. Tvspel eller datorspel? - tvspel!

55. Singel eller upptagen? - upptagen

56. Hångla eller ha sex? - både och.

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? inget av de

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad givet

59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother klart. vad fan är paradise hotel?

60. Blont eller svart hår? - Brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna

62. Choklad eller lakrits? - choklad

63. Göteborg eller Stockholm? - stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt

65. Coca cola eller fanta? - ccoca-cola

66. Pizza eller kebab? - både och men mest keebabbb

67. Randigt eller prickigt? - måste nog säa randligt, sorr pricken

68. Älska eller älskas? - båda!

69. Leva eller dö? - leva

antal:

70. Personer du älskar? - familj, tobias, vänner

71. Personer du hatar? - finns väl nån eller några

72. Gånger du varit full? - 78. nä men allvarligt jag räknar inte?

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - don't remember

74. Glassar du ätit på en dag? - nog kan det säkert vara 3-4

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 3

76. Gånger du haft minnesluckor? - öh? jag har kasst minne så minns inte. HAHA

77. Gånger du varit hög? hög av kärlek

78. Personer du saknar just nu? - men min familj!!!

79. Gånger ditt hjärta brustit? - ett antal gånger

vem:

80. Vill du kyssa nu? - bruno, han drägglar så härligt då han sover!

81. Ska du träffa imorgon? - jag vet inte men jag lär nog träffa några haha.

82. Sjöng du senast för? - tobias ;)

83. Hade du senast en msn-konversation med? - t

84. Spelade du tvspel med senast? - tobias säkert,

85. Vill du ta med på resa nu? - mina härliga brudar!

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? som tur är finns inte den personen i luleå

87. Förtjänar att dö? - typ sånna som våldtar, mördar, misshandlar osv..

88. Är söt? - jag är sötast

89. Vill du sova jämsides med i natt? - tobias kanjag inte sova utan :)

vad:

90. Gör dig glad? - min familj, tobias och mina vänner

91. Gör dig ledsen? - när nån sårar mig kanske.

92. Vill du helst göra nu? - typ sova ett tag

93. Önskar du att du slapp göra? - jobba för att få pengar

94. Vill du ha nu? - ny mobil, kläder, pengar m.m

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - jag vet inte, är ju ett tag kvar men kanske pengar till en resa eller nått sånt.

96. Längtar du till? - julafton

97. Tycker du om dina betyg? - dom duger bra

98. Ångrar du i ditt liv? - inget, eller ja, det finns nog saker men jag har ju lärt mig av mina misstag, de kanske jag inte hade gjort annars.

99. Är det bästa som hänt dig? - oj, det finns så mycket bra som hänt mig men tobas är väl en av dom bästa sakerna :)

100. Hur mycket är klockan?- 18.51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0