Romeo och Julia

Här sitter jag en sketen onsdags eftermiddag och smsar med marie som kommit hem från kiruna nu, hon har varit där över dagen och hämtat sin hund, en liten chihuahua som säkert är söt som socker, har nämligen bara sett den på bild. Men på måndag drar jag och emma till råne och hälsar på dom :)

Idag på skolan hade vi en lång föreläsning om aspbergers syndrom och autism, jag blev riktigt intresserad och det var rent ut sagt skit intressant! Jag hade kunnat sitta där och lyssna hela dagen men så blev inte fallet, for och tränade med tanja direkt efter skolan, skönt!!! Så nu har man precis kommit ut ur en lång, varm och behaglig dusch, ska laga mig lite mat nu sen blir det teater för hela slanten, Romeo och Julia. Men som sagt, nu matlagning innan magen torkar ihop totalt.

Kommentarer
Postat av: b

såg din grattis kommentar lite sent, men taaack iaf :) :) ha de guld!

2008-10-23 @ 15:42:46
URL: http://sarahv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0