Rock away

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? För det mesta
3. Är du uttråkad? Nej men jag är slut
4. Är du ledsen? Nej trodde du de eller?
5. Är du italienare? Varför inte liksom.
6. Är du en cooling? Det kan du hoppa upp å sätta dig på!
7. Är du från Irland? Nä inte irland inte
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? oja


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Därför jag sitter här nu!
2. Har du någon gång blivit sårad? Förmodligen har jag det.
3. Har du någonsin tänkt på samma t/k flera gånger under samma natt? Jodå
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jo
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Joo;)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Jo!
7. Är du kär? Joo
8. Vill du gifta dig när du blir stor? När jag blir älde så.


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? båden
2. Telefonsamtalet du fick?  Tobias
3. Personen du var med? Tanja
4. Roligaste grejen som hänt? vågen visade några kilon mindre!
5. Personen du smsade? Johnny
7. Du skrev till på msn? Thomas
9. Du tillbringade natten med? Tobias
10. Du kramade? Tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0